Loading…

Naprawa Sterowników Silnika do Samochodów

Naprawa Elektroniki Samochodowej
Kontakt

Przepustnica silnika czyszczenie – omówienie Vlog #42



Jak ważnym a często pomijanym elementem jest przepustnica w naszym samochodzie , dziś opowiem Wam jake mogą być …

Youtube Naprawa Sterowników Silnika ( ECU ) Posiadamy w swojej ofercie tysiące używanych oraz nowych sterowników silnika. Naprawa ECU, naprawa sterownika silnika, programowanie komputera, Profesjonalnie. Sterownik silnika. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku jesteśmy w stanie wykonać kompleksową naprawę sterownika silnika.

Serwis, Diagnostyka, Komputery, Adaptacje, Liczniki, Kluczyk-Code, Pogotowie 24H

Naprawa sterowników silnika /ECU/mercedes-silnik
– Diagnostyka komputerowa silnika
– Odczyt błędów i parametrów pracy silnika
Naprawa i diagnostyka Modułów AIRBAG
– Naprawa i diagnostyka Modułów ABS
– Naprawa i diagnostyka Modułów KLIMATYZACJI
– Naprawa liczników samochodowych
– Korekcja przebiegu liczników
– Naprawa fabrycznej instalacji Immobiliserów
– Dezaktywacja Immobiliserów IMMO OFF
– Naprawa i kodowanie kluczyków samochodowych
– Naprawa i kodowanie KART do aut marki Renault
– Odzyskiwanie kodu PIN do kodowania kluczyków
– Naprawa i programowanie modułów KOMFORTU
– Naprawa sterowników i instalacji zamka centralnego
– Naprawa instalacji elektrycznych podnośników szyb
– Naprawa samochodowego sprzętu CAR-AUDIO
– Ściąganie i odczytywanie kodu radioodtwarzaczy
– Diagnostyka i obsługa AUTOALARMÓW fabrycznych

21 thoughts on “Przepustnica silnika czyszczenie – omówienie Vlog #42

  1. Czy może mi ktoś podpowiedzieć w kwestii uczciwości mechanika? Mam volvo s60 2.4b i oczywiście błąd przepustnicy. Mechanik proponuje za regenerację wraz z adaptacją 1300zł… A czytałem, że niektórzy wymieniają potencjometr w garażu i wychodzi im to w okolicach 300zł i działa. Macie jakieś dobre rozwiązanie?

  2. Witam
    Mam Przezajefajnego Opla Astre G. Z zacnym silnikiem 1.6 8v 75 koni niemieckich( a więc potęga ). Przechodząc do meritum. Mam problem z przepustnicą(monowtrysk). Czasami przy lekko ciepłym silniku gaz idzie w podłogę i trzeba gasić bo zamyka obrotomierz. Dzwigienka na przepustnicy ciężko chodziła, więc wyjąłem przepustnicę, przeczyściłem cały mechanizm. Wszytko ładnie chodziło, więc poskładałem spowrotem. Niestety po krutkiej jeżdzie, zgaszeniu silnika i ponownym zapaleniu, to samo, czyli lekko dodaje gazu nagle pedał sam idzie w podłoge i obroty wzrastaja do maxa. Dzwigienka na przepustnicy znowu chodzi opornie. Pytanie czy to sama przepustnica mechanicznie nie domaga, czy np. czujnik położenia przepustnicy może być walnięty ?

Dodaj komentarz

Zadzwoń!