Informacje o sterowniku:
Producent: BOSCH
Marka: Opel
– Astra F,
– Astra G,
– Frontiera B,
– Omega B,
– Sintra,
– Vectra B,
– Vectra C,
– Zafira A
Rok produkcji: 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007
Oznaczenie silnika: DT, DTI, DTH
Pojemność silnika: 1.7L, 1.8L, 2.0L, 2.2L, 2.5L
Numery katalogowe: 0281010888, 0281001371, 0281001740, 0281001827, 0281010296, 0281010479, 0281010480, 0281010888, 0281010889, 0986444012, 0986444002, 0986444021
Objawy uszkodzenia:
– Silnik nie odpala i nie ma błędów
– Auto gaśnie po rozgrzaniu silnika
– Występuje błąd elektrozaworu pompy
– Auto szarpie, przerywa przy dodawaniu gazu
Błędy:
– P0243 – Elektrozawór ciśnienia doładowania otwarty
– P0340 – Brak / zły sygnał czujnika położenia wałka rozrządu
– P0606 – Brak komunikacji
– P1630 – Regulator ilości paliwa
– P1631 – Problem z elektrozaworem
Youtube Naprawa Sterowników Silnika ( ECU ) Posiadamy w swojej ofercie tysiące używanych oraz nowych sterowników silnika. Naprawa ECU, naprawa sterownika silnika, programowanie komputera, Profesjonalnie. Sterownik silnika. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku jesteśmy w stanie wykonać kompleksową naprawę sterownika silnika.
Naprawa sterowników silnika /ECU/mercedes-silnik
– Diagnostyka komputerowa silnika
– Odczyt błędów i parametrów pracy silnika
– Naprawa i diagnostyka Modułów AIRBAG
– Naprawa i diagnostyka Modułów ABS
– Naprawa i diagnostyka Modułów KLIMATYZACJI
– Naprawa liczników samochodowych
– Korekcja przebiegu liczników
– Naprawa fabrycznej instalacji Immobiliserów
– Dezaktywacja Immobiliserów IMMO OFF
– Naprawa i kodowanie kluczyków samochodowych
– Naprawa i kodowanie KART do aut marki Renault
– Odzyskiwanie kodu PIN do kodowania kluczyków
– Naprawa i programowanie modułów KOMFORTU
– Naprawa sterowników i instalacji zamka centralnego
– Naprawa instalacji elektrycznych podnośników szyb
– Naprawa samochodowego sprzętu CAR-AUDIO
– Ściąganie i odczytywanie kodu radioodtwarzaczy
– Diagnostyka i obsługa AUTOALARMÓW fabrycznych
Related
9 thoughts on “Dlaczego się psuje Sterownik pompy Vp 44 Bosch. Sterownik pompy Opel 2.0 2.2 audi 2.5 tdi”
Witam czy w astrze 2.0 dti jak pokrecilem kolem pompy to przestawilem kont wtrysku i czy na nowo trzeba ustawiac pompe?
info w tym materiale wideo to mit, tranzystor steruje zaworem dawki a nie kąta wtrysku, przewody parcieją tylko od kąta wtrysku, elementy półprzewodnikowe nie są wieczne, regulator napięcia 5v jest przyczyną usterek, traci jakość obniżania napięcia z 12v na 5v i przebija, 12 v idzie na tranzystor dawki i czujnik halla i pompa załatwiona
Nie wiem czy to przeczytacie Panowie, ale odnoszac sie do w.w. pompy czy wszystkie te pompy sa zablokowane i nie mozna manipulowa dawka paliwa. mam VW Passat B5FL 2.5 TDI V6 z 2001r o oznaczeniu AKN. Słyszałem/ czytałem na forum Audi iz do 2001r byly pompy odblokowane. Czy to prawda? Chciał bym sie jeszcze dowiedziec czy mozna uzyskac wiecej mocy z samego silnika nie ingerujac w pompe ? Dokładniej czy zastosowanie przerobionych wtryskiwaczy z koncowkami DSLA z IVECO da jakikolwiek efekt, wielu uzytkownikow pojazdow z tymi silnikami, ktore sa wyposazone w VP44 chwali sie osiagami nawet do 260KM po zastosowamiu takich koncowek wtryskiwaczy, oraz kilkoma innymi modyfikacjami np. wieksza srednica wydechu, lepszy intercooler, hybrydowe turbo oraz koncowek DSLA. Z góry dziekuje za odpowiedz Pozdrawiam
Krystian, ale ten tranzystor nie steruje nastawnikiem kąta. Raczej dodałbym do tematu, że próby naprawy bez użycia profesjonalnego sprzętu często powodują uszkodzenie sterownika, czym ludzie rzadko się chwalą.
Bzdura. Chcą was naciągnąć na "regenerację mechaniczną" polegającą na pomalowaniu śrub pompy, abyście myśleli, że była rozkręcana, a w rzeczywistości wymieniają sam tranzystor… Nie dajcie się nabierać ludzie…
Witam czy w astrze 2.0 dti jak pokrecilem kolem pompy to przestawilem kont wtrysku i czy na nowo trzeba ustawiac pompe?
info w tym materiale wideo to mit, tranzystor steruje zaworem dawki a nie kąta wtrysku, przewody parcieją tylko od kąta wtrysku, elementy półprzewodnikowe nie są wieczne, regulator napięcia 5v jest przyczyną usterek, traci jakość obniżania napięcia z 12v na 5v i przebija, 12 v idzie na tranzystor dawki i czujnik halla i pompa załatwiona
BZDURA BZDURA BZDURA
Nie wiem czy to przeczytacie Panowie, ale odnoszac sie do w.w. pompy czy wszystkie te pompy sa zablokowane i nie mozna manipulowa dawka paliwa. mam VW Passat B5FL 2.5 TDI V6 z 2001r o oznaczeniu AKN. Słyszałem/ czytałem na forum Audi iz do 2001r byly pompy odblokowane. Czy to prawda?
Chciał bym sie jeszcze dowiedziec czy mozna uzyskac wiecej mocy z samego silnika nie ingerujac w pompe ? Dokładniej czy zastosowanie przerobionych wtryskiwaczy z koncowkami DSLA z IVECO da jakikolwiek efekt, wielu uzytkownikow pojazdow z tymi silnikami, ktore sa wyposazone w VP44 chwali sie osiagami nawet do 260KM po zastosowamiu takich koncowek wtryskiwaczy, oraz kilkoma innymi modyfikacjami np. wieksza srednica wydechu, lepszy intercooler, hybrydowe turbo oraz koncowek DSLA. Z góry dziekuje za odpowiedz Pozdrawiam
U mnie błąd 00550 co robić?
jak dopasować pompę ecu psg5 0470504015 z innych referencji 0281010888
Pompa psg16, co to może być? Z góry dziękuję za odpowiedź.
https://youtu.be/UdzBLE-0WAs
Krystian, ale ten tranzystor nie steruje nastawnikiem kąta. Raczej dodałbym do tematu, że próby naprawy bez użycia profesjonalnego sprzętu często powodują uszkodzenie sterownika, czym ludzie rzadko się chwalą.
Bzdura. Chcą was naciągnąć na "regenerację mechaniczną" polegającą na pomalowaniu śrub pompy, abyście myśleli, że była rozkręcana, a w rzeczywistości wymieniają sam tranzystor… Nie dajcie się nabierać ludzie…