Do tego zabiegu zainspirowała mnie myśl techniczna o zapieczonych pierścieniach tłokowych. Według moich obserwacji największym problemem są długotrwałe interwały olejowe. Po 200 000km bez względu na stan techniczny auta, nagar dotknie każdego silnika. Stąd powstało wiele korporacji, które wpadły zapobiegawczo na pomysł płukanek lub miodów. Dla mnie sensem nie jest ciągłe zapobieganie tylko usunięcie problemu czyli umycie silnika. Możesz non stop zjadać proszki na ból głowy ale możesz również zadać sobie pytanie co jest przyczyną bólu głowy. Wybór należy do Ciebie. Fakt jest jeden – bez fizycznego zalania tłoków środkiem do mycia nie masz żadnych szans na poprawę pracy Twojego silnika. To, że coś Ci działa w setnych procentach i nie możesz powiedzieć, że nie działa – dla mnie nie jest usatysfakcjonowanym argumentem skoro Twoje pierścienie mają już dosyć brudu. Przez to auto żre olej, kopci, syfi katalizatory i a całe domino nieszczęść to problemy z naprawą tego czego można było uniknąć.
Dokonałem testu, którego nie znalazłem nigdzie indziej na świecie oprócz filmików z zabawami jak się dolewa wody do silnika i wygina korby. Kierowałem się pewnymi zasadami : czy woda może zniszczyć unieruchomiony metalowy silnik? – nie, oraz czy płukanka aplikowana do oleju pomoże na zapieczone pierścienie? – nie za bardzo chociaż w jakimś mało znacznym procencie coś pomoże. Testy kompresji przed i po jak dla mnie są zbędnym praniem mózgu. Te rzeczy się słyszy od początku oraz czuje. Nie trzeba nikomu nic udowadaniać.
Test wykonałem na swoim aucie biorąc pod uwagę fakt problematycznego poboru oleju M54B30. Śmiem twierdzić, że jest sukces. Przy mojej nodze, która od zawsze była bezlitosna dla pedału gazu pobór dochodził do 4L / 1000km. Po zabiegu samym NAGAROZAUREM pobór spadł na 0,2L / 1000km i NIE WYNIKA ON Z ZALEPIENIA SILNIKA ŻADNYM SPECYFIKIEM ZWIĘKSZAJĄCYM JEGO SZCZELNOŚĆ. Wręcz odwrotnie. Jest czyściutki wewnątrz. Po takim praniu możesz sobie wybrać dowolny olej silnikowy na jaki chcesz przejść bez względu na to, że się ze sobą pogryzą – chociaż to też jest mało prawdopodobne. Obecnie silnik przejechał 8000km z relacji kolejnego właściciela. Pobór jest tak znikomy względem tego co było wcześniej, że zdecydowanie TAK ! UDAŁO SIĘ ! Wielu z Was również przetestowało NAGAROZAURA i potwierdzają ten fakt. To było takie proste !
Moje odczucia po tym zabiegu to zdecydowanie lepsza sprawność silnika poprzez wzrost kompresji. Brak odczucia spadku mocy przy 5000 obrotów. Jedno idzie w parze z drugim, ale to jest głęboki temat.
Jestem w trakcie konstruowania profesjonalnej pralki do silników. Być może uda się je uratować ze szlamu spowodowanego interwałami olejowymi. Moim zdaniem wszystko na plus ale nie radzę wykonywać tego samodzielnie. Ryzyko jest spore, wiele można stracić ale jeszcze więcej można zyskać. Ja spróbuję tego dokonać 🙂
SKLEP z NAGAROZAUREM i CUSTOMOWĄ ODMĄ M52/M54 raz na zawsze usuwając kłopoty z falowaniem obrotów, wypadaniem zapłonu i błędami sondy. https://autobachus.pl/sklep/
Zdro!
Naczelny Bezczelny Nosacz wśród Januszy (*¿*)
Kamil z Auto-Bachus 🙂
AUTO-BACHUS
Elektryka, elektronika, tuning, chip-tuning, DPF FAP EGR modyfikacje sterowników, naprawa i serwis klimatyzacji, instalacje lpg, układy wydechowe, mechanika, wulkanizacja.
Józefów koło Otwocka 05-410 Sobieskiego 12
Telefon : 515-33-28-48
Youtube Naprawa Sterowników Silnika ( ECU ) Posiadamy w swojej ofercie tysiące używanych oraz nowych sterowników silnika. Naprawa ECU, naprawa sterownika silnika, programowanie komputera, Profesjonalnie. Sterownik silnika. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku jesteśmy w stanie wykonać kompleksową naprawę sterownika silnika.
Naprawa sterowników silnika /ECU/mercedes-silnik
– Diagnostyka komputerowa silnika
– Odczyt błędów i parametrów pracy silnika
– Naprawa i diagnostyka Modułów AIRBAG
– Naprawa i diagnostyka Modułów ABS
– Naprawa i diagnostyka Modułów KLIMATYZACJI
– Naprawa liczników samochodowych
– Korekcja przebiegu liczników
– Naprawa fabrycznej instalacji Immobiliserów
– Dezaktywacja Immobiliserów IMMO OFF
– Naprawa i kodowanie kluczyków samochodowych
– Naprawa i kodowanie KART do aut marki Renault
– Odzyskiwanie kodu PIN do kodowania kluczyków
– Naprawa i programowanie modułów KOMFORTU
– Naprawa sterowników i instalacji zamka centralnego
– Naprawa instalacji elektrycznych podnośników szyb
– Naprawa samochodowego sprzętu CAR-AUDIO
– Ściąganie i odczytywanie kodu radioodtwarzaczy
– Diagnostyka i obsługa AUTOALARMÓW fabrycznych
Related
36 thoughts on “WODA W SILNIKU Uprałem silnik BMW z nagaru *20 razy mniejszy pobór oleju* – lewatywa silnikowa”
N jak nie kupować, a wsadzileś do auta (ze sporym jak rozumiem wysiłkiem) silnik, który brał 4l oleju na 1000km. I mowileś że to najlepsze rozwiązanie. Racja, M jak mądry wybór.
Czyli można naprawiać BMW i nie mieć zmurszałej miny. Muszę nad tym popracować gdy będę się schylał nad moim kurwa nowym nabytkiem N jak naprawdę dobry hehe
Już kiedyś o tym myślałem i… Proponuję w obieg zapodać webasto z płaszczem wodnym lub grzałkę elektryczna z pompa obiegową. Jezeli udałoby się wodę z chemia zagrzać do 80 st na obiegu pranie byłoby jeszcze skuteczniejsze.
Heja ja pierd***le u mnie zzera tyle samo 4 na 1000km przy ostrzej jezdzie wiecej.. Kamilu drogi mój ile usługa frani u Ciebie kosztuje to samo co na filmie?:)
PANOWIE KURŁA, mój gróz M54B22 też chleje olej, na bank pierścienie zapierdolone nagarem już kurwa tyle się naczytałem i naoglądałem, że nie wiem co robić, a teraz jeszcze to… wyjmować cylindry z pierścieniami i ten nagar rozpuścić czy kurwa co robić ;d Remontować B22 mija się z celem, albo swap albo ratunek.
Mistrzu szybkie pytanie. Czy Twoja ex E92 fake 335i poszła gdzieś niedaleko do kolejnego nabywcy i miała wrzucone lekkie podpiardywanie z wydechu? Nie jestem pewny, ale chyba miałem przyjemność ja widzieć.
1:20 nawet Steve-O jest
Ciekawe jak długo pożyją panewki na wale i łożyska po tej kąpieli a jak zareagował właściciel tego auta
A wystarczyło ten gumowy wąż włożyć do wrzątku i ładnie by wszedł na króciec pompy
N jak nie kupować, a wsadzileś do auta (ze sporym jak rozumiem wysiłkiem) silnik, który brał 4l oleju na 1000km. I mowileś że to najlepsze rozwiązanie. Racja, M jak mądry wybór.
,,Udało się" to najtrafniejsze określenie tego co tu zaszło.
Rozwala mnie to trzymanie lejka do końca 🤣 bardziej od niego pryska niż bez 😆
Czyli można naprawiać BMW i nie mieć zmurszałej miny. Muszę nad tym popracować gdy będę się schylał nad moim kurwa nowym nabytkiem N jak naprawdę dobry hehe
Dwóch trzyma bańkę blisko miski a trzeci odkręca i po filmie 😁
Już kiedyś o tym myślałem i… Proponuję w obieg zapodać webasto z płaszczem wodnym lub grzałkę elektryczna z pompa obiegową. Jezeli udałoby się wodę z chemia zagrzać do 80 st na obiegu pranie byłoby jeszcze skuteczniejsze.
27:35 co za radość haha 😂😉
Kononowicz lubi takie kolory jak w tej beczce nachy jego podobne po mleku Bożym
Siema autopatus dawno was nie oglądałem. Moze czas to zmienić
widac ze mlodzi, amatorzy, do rurki sprysnac sprayu silikonowego, i wchodzi jak maslo, a nie grzejo…
Playlistę, można by było prosić? Dobrze robią panowie
I ktoś ma sobie takie cyrki sam zrobić pod domem bez doświadczonego mechanika? XD
Jak to mówią " z niejednego odbytu się rodzyne jadło" 😁😆👏👏👏👏💪 pozdro
Woda na tłoki przez pierścienie przeszła zamek ma te 0.2mm i powoli przelało.
Nie lepiej bylo by tam ropy nalać?
Fachowa robota 😃😃😃 pozdrawiam
Jeśli Was interesuje to mam propozycje co do urządzenia aby proces był automatyczny proces obiegu i podgrzewania 😅
Ej a patrzcie akcje 5:35–5:55 hahaha 🙂
Czekam aż przetestujesz DMSO (dimetylosulfotlenek) dla zdrowia człeka i auta :).
Ile ja bym dał, żeby wrócić do czasów praktyk i trafić na taką atmosferę 😂
Pozdro!
WD 40 wypiera wode
Panie Bachusie czy jest możliwość przyjechac do Pana na taką operacje?
Wątek fekalny zawsze aktualny
Naczelny nosaczu ale ty masz tam upier****ną podłogę 🤣 A tak na poważnie to gratuluję dystansu do siebie i humoru. Jesteście mega że ja pierożki.
35:14 czarnina
Heja ja pierd***le u mnie zzera tyle samo 4 na 1000km przy ostrzej jezdzie wiecej.. Kamilu drogi mój ile usługa frani u Ciebie kosztuje to samo co na filmie?:)
Zupa nagarowa
Super robota chłopaki ! Ubaw po uszy. Oby więcej takich filmów bo poprawiają dzień ! 🙂 Pozdrowionka
PANOWIE KURŁA, mój gróz M54B22 też chleje olej, na bank pierścienie zapierdolone nagarem już kurwa tyle się naczytałem i naoglądałem, że nie wiem co robić, a teraz jeszcze to… wyjmować cylindry z pierścieniami i ten nagar rozpuścić czy kurwa co robić ;d Remontować B22 mija się z celem, albo swap albo ratunek.
Gdzie jest Bartosz
Gdzie kolega od mustanga i ten drugi z e46?
Z wami świrami to mógłbym za darmo pracować 🤣👊
Mistrzu szybkie pytanie. Czy Twoja ex E92 fake 335i poszła gdzieś niedaleko do kolejnego nabywcy i miała wrzucone lekkie podpiardywanie z wydechu? Nie jestem pewny, ale chyba miałem przyjemność ja widzieć.